2012-03-23










Det var ett tag sedan jag uppdaterade, jag har varit upptagen på annat håll.
Eller, ja, det skulle man väl kunna säga? Nu verkar det vara slut på skiten, även om det kan bli konsekvenser. Jag skulle inte vilja påstå att jag är hel, att det är ok, men hanterbart,kanske. Nu är iallafall våren här och jag hoppas ljuset kan guida mig. Eller är det bara lyckönskade? Här kommer iallafall lite nya bilder, från där jag varit den senaste tiden. Jag har börjat fota analogt lite grann med, en svartvit film är faktiskt framkallad( dock får ni får vänta med att se resultatet tills jag hittat en scanner och det vet jag inte hur lång tid det tar)



1 Kommentarer

2012-03-30 @ 17:45:32

Det är sant att ljuset är på väg. Jag önskar att jag kunde formulera mig på ett bättre sätt än så, finner dock inga ord. Jag vill så gärna kunna övertyga dig om att solens strålar inte kan önska ett bättre föremål att skina på än dig, för sådan är sanningen. Gå ut i solen och bli värmd. Tänk på allt vackert som väntar bakom husknuten! Fina Carolina. Jag önskar att jag kunde krama dig nu.


Design by: Designbloggar



Lämna kommentar



Namn
Kom ihåg mig

E-postadress

Egen blogg

Kommentera

Trackback