täcket skyddar dig inte mot orkaner

2011-05-26
jag har skrivit, ord till tonerna av BD och Silverchair.
 jag har saknat att skriva,
man ser sig själv i ett helt annat ljus när man
låter fingrarna svepa över tangenterna, utan att tänka efter.
jag blir ofta chockad över resultatet, hur mycket jag tränger undan.
jag antar att det är en skyddsmekanism.
vi alla har dem. det är därför det är så bra att skriva för mig,
 det är enda gången jag kan vara totalt.jävla.ärlig.
lämnar hellre fram ett nerklottnat papper än att öppna munnen

en dag vet vi vart vi ska ta vägen men det är inte idag.

regnmoln brukade jaga mig och nu jagar jag morgonen längs avenyer

1 Kommentarer

2011-05-27 @ 17:15:55

På Siesta? Jo, jobbar ju hela veckan. FAST vi missar Henrik för vi måste åka redan 22 på lördagen, tyvärr... Om det var det du tänkte på... <3


Design by: Designbloggar



Lämna kommentar



Namn
Kom ihåg mig

E-postadress

Egen blogg

Kommentera

Trackback