2011-03-21

jag lyssnar på silverchair och drömmer mig bort som jag brukar
jag sitter inte och lyssnar på han som pratar alldeslesförhögt fast
hoppas han inte märker att jag höjer volymen,men jag orkar ändå inte bry mig
det är visst prov, tänker jag stillsamt med en antydan till förvåning och funderar på hur jag kan ha missat det?
håkanhellströmmarna med sjal sätter sig på höger sida,mitt emot mig.Ta bort tack.
fåglarna är kvar på min hand och ögonen flackar
samtidigt som den där låten jag inte kan få nog av börjar spelas och han frågar är nätverket avstängt

tänker jag att jag kommer dö av uttråkighet och jag funderar på

om jag kommer hem tidigare så jag får vara själv

jag tänker att jag hatarhatar siffror och jag hatar skolan och hansomalltidpratarförhögt.

Vad kommer jag ha för användning
av att kunna placera studsande älgar och snurrande text
i powerpoint
i framtiden

?

0 Kommentarer


Design by: Designbloggar



Lämna kommentar



Namn
Kom ihåg mig

E-postadress

Egen blogg

Kommentera

Trackback