2011-02-18
Jag vill inte gå ut och jag kan inte komma hem.Än.Vill bort men inte hem.
Fryser en aning,men har vant mig vid att inte känna.
Igår kunde jag inte sova .Eller jo,men när jag vaknade kunde jag inte somna om igen.
Enligt skolan har vi ett såkallat sportlov,men ja,får väl ta och hitta på något då?
Kan man klaga på något mer?Säkert.Vad ska man göra i framtiden?
Kommer jag få allt det där som jag drömde om?Nej såklart det kommer jag ju inte få.
Nej nu måste jag skynda till den överfulla bussen som jag hatar.
Vet inte vad et är för fel på mig idag.Har alltid varit ett fel.Ta bort felen.

1 Kommentarer

2011-02-18 @ 20:26:15

Slår var om att det finns inget fel på dig, eller så fel det ett fel på oss alla!:)


Design by: Designbloggar



Lämna kommentar



Namn
Kom ihåg mig

E-postadress

Egen blogg

Kommentera

Trackback