2012-02-04






Lite HP-pepp 




Bror och jag påbörjade ett DH – tecken, som dessvärre ännu inte blev klart...





Jag fick en thing för  cyklar





Påsklovet spenderades i Stockholm, dock slutade det inte som väntat









Strövade omkring på stan oräkneliga timmar i hopp om att döva mitt oroliga inre





En kall höstförmiddag tog jag tag i en fotouppgift och trippade omkring barfota iförd långklänning





kameran låg i dvala, liksom kreativiten. De flesta motiv från den här perioden är på bror.









Hösten blåste omkull,tog ett hårdare tag om mig. Blev inlagd på slutenvården. 
Skrevs ut 11/11/11.(som jag nämde är jag dessvärre tillbaka här just nu)





Missade sista bussen hem och fick promenera genom skogen





Avslutade höstterminen med skolprojekt med Bembird, fint


1 Kommentarer

2012-02-04 @ 18:56:11

så fina bilder du har tagit, blir verkligen inspirerad av att fota när jag ser dom här korten!! massa kramar till dig!!


Design by: Designbloggar



Lämna kommentar



Namn
Kom ihåg mig

E-postadress

Egen blogg

Kommentera

Trackback