2011-06-20

Har tröttnat på allt.Tröttnat på migsjälv framför allt,men det är väl ingen nyhet.

Idag lyssnade jag på Tokio Hotel.Det händer alltför sällan nuförtiden,och det är synd.
Såg bilderna på tvillingarna,och det är verkligen en fröjd för ögat att se att de verkar må bra.

På onsdag ska mamma och jag  till stora rummet med blåa stolarna.Jag är så rädd,och
Önskar att jag kunde hålla käft någon gång.Att jag kunde klara mig själv.

Nu ska jag se på film och det här känns sjukt onödigt, och jag är så trött att jagknappt vet vad jag skrivit.
 Läser igenom det imorrn och ser om det håller måttet eller inte. Tyck inte att jag är dum i huvudet.

dagens


1 Kommentarer

2011-07-26 @ 22:49:41

Åh ja, killarna. <3

Har du tänkt på att utan dom kanske vi aldrig hade funnit varann.. eller jag vet ju inte hur det komme sig att du började läsa min blogg.... men iaf.



Sv: Ja, det är du min fina vän. Men vi fixar det, vi ska ses.


Design by: Designbloggar



Lämna kommentar



Namn
Kom ihåg mig

E-postadress

Egen blogg

Kommentera

Trackback